2014. október 17., péntek

23. fejezet: Csokis puding

Hali. :)
So, finally sikeresen legépeltem a részt. Hosszú és fájdalmas folyamat volt. :P Remélem, elnyeri tetszéseteket, mégha a vége talán egy kicsit "pikánsra" is sikerült. Várok néhány komit, mert mostanában lecsökkent a számuk, sajnos. :/ Ha valakinek tetszik a sztori, akkor bátran iratkozzon fel vagy csatlakozzon a FB-csoporthoz.
Jó olvasást! :*
FB-csoport: We need to be together
------------------------------------------------------------------------
*Stella szemszöge*
Már majdnem beléptem a konyhába Calumhöz és Nickyhez, amikor a kislány feltett egy kérdést a kiwinek. Kíváncsi voltam a srác válaszára. Sajnos nem jártam szerencsével, mert nem adott rá választ.
- Hány éves vagy? - terelte a témát Cal.
- Három - felelte a kis Nicky.
- Akkor már elég nagy lány vagy - fordult a srác a kislány felé a kezében egy pohár narancslével.
Ekkor beléptem a konyhába.
- Jól hallottam, hogy itt beszélgettek - mondtam Calum mellé lépve.
- Stella - köszöntött kedvesen Nicky.
- Szia - öleltem meg, amikor letette maga mellé a pultra a poharat.
- Összebarátkoztál Calummel? - kérdeztem mosolyogva.
A kislány csak bólintott egyet.
- Szerelmesek vagytok? - jött megint a "szerelem dologgal".
Felnéztem Calumre, aki lenézett rám. Hogy elterelhessük a témát, a srác felkapta a kislány, majd átsietett vele a nappaliba. Kezembe vettem Nicky poharát, aztán utánuk mentem.
- Menjünk el a játszótérre! - kérte a szőkeség kicsit hisztisen.
- Majd délután, de nemsokára dél és akkor ebédelnünk kell - mondtam.
- De biztosan elvisztek? - nézett fel rám Cal öléből.
- Persze - simítottam meg az arcát.
Visszamentem a konyhába, hogy összehozzak valami gyorsabb ebédet számunkra. A hűtőbe nézve nem találtam semmi "maradékot", viszont volt ott egy tálnyi túró, így a B terv jött a képbe, vagyis nekem kellett készítenem valami ehetőt. A túró dobozán található apró cetli szerint még jövőre is jó lesz, úgyhogy már csak tésztát kellett találnom otthon. Szerencsével jártam, így nekiállhattam főzni. Nem nagy ördöngösség elkészíteni egy túrós tésztát. Szerintem jól sikerült nekem is. Legalábbis amikor megkóstoltam, én elégedett voltam az eredménnyel.
Szedtem mindhármunknak egy-egy tányérral, majd megszórtam az adagokat egy kis porcukorral. Ezután szóltam Calnek és Nickynek, hogy befáradhatnak a konyhába.
- Hm... Jó illata van - szaglászott Calum a kislányt a kezében tartva. Leültette a bárányos tányérka elé, amit jómagam is Nickynek szántam. A kiwi helyet foglalt a kislány mellett, én meg a srác bal felén.
- Jó étvágyat nektek - mondtam, majd falatozni kezdtem.
Meglepően jól sikerült a túrós tésztám. Cal és Nicky is megdícsérte a 'művemet'.
A kiwi srác felkapta a kislányt, aztán a nappali felé rohant vele azt kiabálva, hogy "elraboltam a hercegnőt". Mosolyogva néztem utánuk. Már most meglátszik, hogy Calumből jó apuka lesz.
Követtem őket a nappaliba, ahol Cal a kanapén ült, Nicky pedig a fotelben szeretgette a macimat. Helyet foglaltam a kiwi mellett. Mindhárman csendben figyeltük a tévét. Kb. tíz perc múlva megszólalt a kiwi.
- Na, Nicky már társra talált és neked is itt van egy - mutatott magára vigyorogva.
A kislányra pillantottam, aki békésen szunyókált Pinkyn fekve. Ezután Calhez fordultam.
- Jaj, te - vigyorogtam rá, aztán hozzábújtam és átkaroltam a mellkasát a bal karommal, ő meg mindkét karjával a derekamat. Ezután fülig érő mosollyal bámultam a készülék képernyőjét.
Jól esett a pihenő, viszont már lassan negyed négy felé járt az idő, ezért felpattantam a kanapéról és megiramoztam a konyhát, hogy készítsek valami uzsonnát, mielőtt elvisszük Nickyt a játszótérre. Calum kijött utánam.
- Én berakodok a mosogatógépbe - ajánlotta fel segítségét.
- Okés, köszi - mosolyogtam, miközben előszedtem egy fazekat a lenti szekrényből.
- Mi finom fog készülni? - tűnt fel a kiwinek, hogy épp készülök valamire.
- Találtam itthon csokis pudingot uzsira - feleltem.
Miután minden a fazékba került, a tűzhelyre tettem, hogy most már megfőzhessem a pudingot. Pár perce állhattam ott, amikor két kéz fonta körül a hasam. Természetesen a kiwi volt az.
Mosolyogva kavargattam tovább a barna édességet, miközben Cal apró puszikat nyomott a nyakamra.
- Tudtam, hogy szerelmesek vagytok! - szólalt meg mögülünk Nicky.
Calum elnevette magát az újabb célzott puszi közben, így én is felröhögtem. Elengedett a kiwi, aztán a kislányhoz fordult.
- Kialudtad magad kis csillag? - kérdezte tőle kedvesen.
Mivel elkészült a puding, a pultra kikészített tálkákba öntöttem.
- Cal, fog neked kelleni, ami a fazékban maradt? - fordultam a sráchoz.
- Persze - vette ki a kezemből a fakanállal együtt.
Leemeltem a pultról Nicky tálkáját, majd egy kiskanál kíséretével elé tettem. Ekkor Calum az arcom felé nyúlt, majd az orromra kent egy kevés pudingot. Nevetni kezdett. Cselekednem kellett. A fazékba nyúltam, majd becsokizva az ujjam végighúztam Cal arcán.
- Szóval így játszunk? - vigyorodott el.
Maga elé rántott, majd lefogta a karjaimat. Gondosan összecsokizta az arcom. Mikor kiszabadítottam karjaimat, belemártottam a pudingba az ujjaimat. Egy gyors lendülettel megfordultam, aztán máris kipingáltam vele a kiwit. Erre ő azt hiszem dühből megfordított, majd elég rossz helyre nyúlt.
- Na, nem! Te engem nem fogsz letaperolni! - mérgedtem fel. Elléptem tőle.
- Oké, bocsi Stella! - jött utánam az emeletre.
- Hallod, sajnálom! Csak jó poénnak tűnt, hogy ott hagyjam a kézlenyomatomat - magyarázkodott.
Besiettem a fürdőszobába. Ott lerántottam magamról a pólómat, így melltartóban álltam a kiwivel szemben, aki nem engedett ki a mosdóból.
- Bocsánat! - kért tőlem újra elnézést barna szemeivel a dekoltázsomat szuggerálva.
- Velem ilyennel nem fogsz poénkodni! - néztem fel rá. Arca csokis volt, így elnevettem magam. Ő is elmosolyodott.
Felé nyújtottam jobb karomat, hogy közelebb jöjjön és letörölhessem az arcáról a pudingot. Megfogta kezemet. Nagy tenyerében az enyém elveszett. Bevizeztem a másik kezemet, majd letöröltem vele a csokit Cal arcáról. Megtöröltem egy száraz törölközővel. Ekkor tűnt fel, hogy a pólója is olyan lett. A sötét anyag széléhez nyúltam. A kiwi értette, mit akarok, ezért segített leszedni magáról a ruhadarabot. Nevetve nézett rám. Most tűntek fel aranyos nevető ráncai szemei sarkában. Elmosolyodtam a látványon. A srác felemelte a karját. Elképzelésem sem volt, mi akarhat, de nem léptem vissza, sőt, már szinte vártam, mikor érint meg. Puha ujjaival a vállamhoz ért, majd végighúzta őket a bal karomon. Mosolyogva figyeltem műveletét. Felnéztem csillogó, vággyal teli szemeibe. Rózsaszín és telt ajkai elváltak egymástól. Úgy éreztem, most rajtam a sor, ezért felemeltem rövid karomat és apró, vékony ujjaimat a mellkasára tettem. Onnan lassan csúsztattam őket végig felsőtestén. Majdnem az alsónadrágja széléhez értem, amikor Nicky vékony hangja hallatszott a hátam mögül:
- Akkor elvisztek a játszótérre?

16 megjegyzés:

  1. Te megölsz. Gyosan új részt xd

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó! Siess a kövivel!! :)

    VálaszTörlés
  3. Ááá nemigaaaaaaz!!!! Gyorsan új részt! Most! Siess kérlek mert komolyan csokipudingba fojtom magam ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú, köszi ezt az aranyos kommentet! <3 De azért, ha lehetséges, akkor ne kövess el öngyilkosságot! ;)

      Törlés
  4. Szia.:) Ma kezdtem el olvasni a blogodat, és elég gyorsan túlrágta. magam rajta. Nagyon jól írsz, van tehetséged hozzá. Csodálkozok, hogy ilyen csoportokban még nem találkoztam a blogoddal. Sokszor kértem linkeket 5SOS fanfic-ekhez, de a tíz közül, kettő ha elérte a te szintedet. Lehet most bejöttek ezek a természetfölötti sztorik, de szerintem egy együttes tagjával az ilyen fangirl-celeb párok az ideálok. Imádom a történeted, említettem volna?
    Tetszik, hogy Calumról írsz, mert most a Luke-os sztorik vannak elterjedve, és a többiekről nehéz találni. Mivel én is, hogymondjam, nagyjából Calum görl vagyok teljesen azonosulni tudok a föszereplő lánnyal. Viselkedésre is pontosan olyan, mint én.
    Örülök, hogy rátaláltam a blogodra. Megy a kedvencekhez.:)
    Annyit sajnálok az egészben, hogy ritkán van rész. Gyakrabban hozhatnál, ne hagyagold el annyira az oldalt, mert a 'rajongóid' türelmetlenek.
    Sok-sok virtuális ölelést küldök,
    Csenge.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :)
      Uramisten, hogy nekem mennyire jól tudnak esni az ilyen kommentek! Esküszöm, rendesen kedvet kaptam ahhoz, hogy elkezdjem begépelni a következő rész szövegét. :D Ez olyan szinte inspiráló és egyszerően jó kedvet hozó dolog, hogy hihetetlen.
      Nagyon köszönöm neked, hogy szántál arra időt, hogy egy kisebb regénnyel ajándékozz meg és főleg hogy egy ilyennel. Hálás vagyok a kedves szavaidért, mert nagyon felvidítottak!
      A résszel pedig, ha minden igaz, így ezek után hamarosan jelentkezem. ;)

      Törlés
  5. Szia! Nem régen találtam a blogod és nagyon tetszik!! <3 imádom! Nagyon jól írsz! Várom a következőt <3
    puszi:*
    Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :) Köszönöm szépen! <3 Megpróbálok belehúzni a dolgokba. :)

      Törlés
  6. Juj! Ez is nagyon jó lett! *~* Szinte végig mosolyogtam miközben olvastam. :D :) A kislány is nagyon cuki és mindig a legjobbkor kérdez egyet :) Imádom a blogod! Csak így tovább! :) <3
    Puszil:
    Dóri xx. :) :3 :* <3 :>

    VálaszTörlés
  7. És minél hamarabb hozd a kövit! :) :* (bocsi ezt elfelejtettem hozzá írni... :/)
    Puszi
    Dóri xx. <3

    VálaszTörlés
  8. OMG kérlek hozd a kövi részt minél hamarabb mert bele őrülök, marha jo a blog csak igy tovább alig várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÓÓÓ... köszönöm szépen! <33 Igyekszem. :)

      Törlés