2014. szeptember 17., szerda

1. díj ~ Liebster Award

Embereeeek!!!!!!
Már a bejegyzés címéből kivehettétek, hogy miről is van szó, hisz elég nyilvánvaló, de igen megkaptam az első díjamat erre a blogra! Egyszerűen nincsenek rá szavak, hogy mennyire jól esik és milyen boldog vagyok! Tényleg nagyon köszönöm Calum Irwinnek, hogy engem is besorolt a többi megjelölt emberkéje közé!
Ha pedig már hálákodni kezdtem, akkor szeretném nektek most itt megköszönni, hogy vagytok nekem és támogattok a munkámban! El sem tudjátok képzelni, hogy mennyire jól tud esni! Imádlak titeket és remélem, hogy továbbra is velem tartotok majd! <3



Most pedig akkor kezdjünk bele a díjhoz tartozó feladatokba. :D

Szabályok:
- Írd ki, kitől van!
- Írj 11 dolgot magadról!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Írj 11 kérdést!
- Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Szlovákiai magyar vagyok.
2. 16 éve boldogítom a szüleimet, illetve az egész családot.
3. Ezenkívül még van két blogom, amiből egyet már befejeztem.
4. Van két nővérem, akik az átlagnál sokkal idősebbek tőlem, ugyanis úgymond "kései gyermek" vagyok.
5. Könyvelői, gépészeti, menedzseri és vállalat vezetői szakra járok egy (szerintem) eléggé jó suliba (el tudom képzelni, hogy ez mennyire érdekelhet titeket, sorry).
6. Magas szintű (ha írhatom így) önbizalomhiányban szenvedek. :/ Nagy lelkierő kellett ahhoz, hogy a nyilvánosság elé tárjam az írásaimat.
7. Szinte anyanyelvi szinten beszélem az angolt, de persze azért még nekem is van mit tanulnom.
8. Magyarországon és Ausztrián kívül még nem jártam messzebb külfüldi országokban.
9. Félig vérbeli magyar vagyok, mert a nagypapám Magyarországról származott.
10. Muszáj németet is tanulnom.
11. Gyakran eléggé döntésképtelen tudok lenni, sajnos. :/

11 kérdés:
1. Kedvenc színed? - Minden színt szeretek, de a türkiz és a fekete a fav, mert utóbbi mindenhez passzol.
2. Kedvenc sorozat? - Bár mégcsak az első évadot néztem végig a nyári szünet alatt, de a Vámpírnaplók nagyon megfogtak.
3. Mennyi időbe telik megírnod egy részt? - Akár több órát is képes vagyok eltölteni vele a folytonos javítgatások miatt, mert gyakori, hogy nem vagyok megelégedve egy kifejezéssel és akkor az egész mondatot át kell gondolnom.
4. Kedvenc film? - A macskám, a családom és a fiúk hosszú ideig a bestem volt, de most azt hiszem áttértem Az apró bökkenő címűre. Apropó, ha nem láttad még, akkor okvetlen pótold be! ;)
5. Milyen zenéket szeretsz? - Persze, elsősorban 5SOS orrba-szájba. :D Egyébként minden félét szeretek a lényeg, hogy megfeleljen az ízlésemnek és megfogjon a dallama, bár a romantikusabbak talán közelebb állnak hozzám.
6. Van valami hobbid? - Elsősorban az írás. Esetleg a zene hallgatás, ha az hobbinak számíható? :D
7. Ki a kedvenced a 5SOS-ből? - Először Luke volt a kedvencem a 5SOS-ből, aztán áttértem Calumre, most pedig megint visszatértem a szöszihez. Nem tehetek erről, egyszerűen lehetetlen választani négyőjük közül! poor me :(
8. Valami cikis sztori? - Per pillanat semmi nem ugrik be, de biztosan volt már jó néhány kínos esetem.
9. Van tervben egy új blog? - Most kezdtem a Fire nevezetűt, de ugye tervek mindig vannak. ;)
10. Mit jelentenek számodra az olvasóid? - A világot azt hiszem, hisz nálkülük nem tartanék itt. :3
11. Egy dolog, amit nagyon szeretnél megkapni a jövőben? - Bár ezt nem hiszem, hogy kapnám, de nagyon szeretnék elutazni Amerikába vagy Angliába.

Emberkék, akiknek én küldöm a díjat:
Emily Night - Szerelem a láthatáron
Miss Edina - Hello Mr. Hemmings
Rivnyák A. Loretta - Wherever you are [Luke Hemmings Fanfiction]
Hope Higgings - Wrapped around your finger
Nirvana (bocsi, nem tudom az igazi neved, de így említetted magad a blogod chatjén) - Murder

4 megjegyzés:

  1. Drága Stella! Tudom, nem ide kellene ezt írnom, de szeretnék tőled cserét kérni! http://az-irasszenvedelye.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :) Egyáltalán nem gond, hogy ide írtad és amúgy benne vagyok. ;)

      Törlés
  2. Rendben.... kint is vagy!! :) http://az-irasszenvedelye.blogspot.hu/

    VálaszTörlés